• Ostuga üle 100 € tasuta SmartPost
  • Soodsamad hinnad kui poes
  • Kiire ostuprotsess. Registreeruda ei ole vaja
  • Ostuga üle 100 € tasuta SmartPost
  • Soodsamad hinnad kui poes
  • Kiire ostuprotsess. Registreeruda ei ole vaja

Aktiivne elu

Sissejuhatus

Raske töö tasub end ära! Aktiivne eluviis aitab vältida tüüpilisi elustiilist tulenevaid haigusi, nagu rasvumine, kõrgvererõhutõbi, diabeet, ateroskleroos, osteoporoos (luude hõrenemine) või seljavalu ning tugevdab südame- veresoonkonda. Samal ajal parandame oma vaimset võimekust ja vähendame stressi iga sammuga, tunneme ennast hästi ning püsime kauem noored.

Ent fakt on see, et me liigume liiga vähe. Näiteks üks kolmandik sakslastest võtab kas väga harva füüsilisest tegevusest osa või ei liigu üldse. Luud, liigesed, lihased, elundid ja süda aga vajavad kehalist koormust, et püsida tervetena. Tegemist ei pea olema meeletu füüsilise pingutusega. Piisab täiesti sellest, kui tuua natukenegi liikumist oma igapäevaellu. Keha ja vaimu tugevdamiseks soovitame teha 10 000 sammu päevas.

Järgmistel lehtedel selgitame Teile aktiivse eluviisi eeliseid ja annab Teile näpunäiteid ja ideid, kuidas tuua kehaline liikumine oma igapäeva ellu. Mitmed meie praktilised harjutused kui ka sammulugemise päevik aitavad Teil algust teha ja jätkata – end paremini tunda ning parandada oma elu kvaliteeti.
Head lugemist!

1. Aktiivne eluviis
       1. 10 põhjust olla aktiivsem
       2. 10 valearusaama
2. Kuidas alustada?
3. Nõudeid algajatele
 


Allikas: AS Mefo tarbijaraamat "Aktiivne Elu"